• düğünde omza alınan türbanlı gelin

    17.
    Damadı omzuna alan herifin 0:17'de geline bakışlarını hiç beğenmedim. hiç Tekin değil o çocuk ben size söyliyim.
    11 -1 ... bana biraz renk ver
  • düğünde omza alınan türbanlı gelin

    13.
    (bkz: oha)

    Vallahi diyecek söz bulamıyorum. Millet delirmiş olmalı.. Yetmiş milyon olarak yengenin g.tünü gördük.
    24 -2 ... bana biraz renk ver
  • zeytinyagli dolma kalem

    401.
    Bu sözlükte kendi halinde yazanlarla durduk yere uğraşan hazımsız bir kitle var ki beni nasıl hala insanlıktan soğutmadılar aklım almıyor.

    Sanırım bir kaç güzel insan sayesinde hala umudumu kaybetmiyorum. Kendisi O insanlardan biri olan yazar.
    13 -6 ... bana biraz renk ver
  • sözlük erkeklerinin kombinleri

    34.
    Sözlük erkeklerinin amacını sorgulatan kıyafetlerdir.
    5 -2 ... bana biraz renk ver
  • çaylakken haberleşme yöntemleri

    11.
    Dumanla haberleşirdik biz eskiden.. Güzel günlerdi.
    4 ... bana biraz renk ver
  • sözlüğe fotoğraf atan kızın amacı

    61.
    Sorguladım, bir amaç bulamadım. Bugün de amaçsız bir saz gibiyim çok şükür.
    3 -1 ... bana biraz renk ver
  • gizli yürüme

    3.
    (bkz: suda yürüyüp izini belli etmemek)
    5 -1 ... bana biraz renk ver
  • dargın

    3.
    "Niye baktın dargın dargın, Neşene ilahlar gibi taptım. Niye baktın dargın dargın?"

    Arada dinlenilebilir bir düet.
    3 -1 ... bana biraz renk ver
  • bir erkeğin canını en çok yakan şey

    67.
    gold tab gibson
    5 -3 ... bana biraz renk ver
  • üşengeçlikten yapılan şeyler

    26.
    Genelde başa daha beter iş çıkaran şeylerdir.
    3 ... bana biraz renk ver
  • naz mila kadınsa sözlük kızları ne

    8.
    naz mila kadınsa sözlük kızları ne

    Eğer Kendini bilmek erdemse erdemli bi un kurabiyesiyim.
    13 -1 ... bana biraz renk ver
  • tayt giyen kızın götüne bakan erkek

    84.
    ufukta kaybolana kadar bakmıyorsa olmaz.
    3 ... bana biraz renk ver
  • queenn of darkness

    16.
    Yıllardır uzaktan uzağa bakışıp sempati duyduğum, çoğunlukla içimi yanak mıncırma isteğiyle dolup taşıran bir yazar.
    4 -3 ... bana biraz renk ver
  • güzellik zarafetten geçer

    2.
    Doğru tespittir. Güzellik Zerafetten geçer, sevgide kalır.
    6 -1 ... bana biraz renk ver
  • tam benim tipim dediğiniz ünlüler

    161.
    (bkz: tipitip)

    tam benim tipim dediğiniz ünlüler
    4 ... bana biraz renk ver
  • avukatları sevmeme nedeni

    15.
    Sevmiyormuş muyuz? Neden sevmiyoruz ki onu anlamadım ben?

    Bir sürü arkadaşa, akrabaya falan ne diyeceğim ben şimdi? Gidin burdan biz avukatları sevmiyoruz mu diyeceğim?

    Sevgide kriter meslek değil yürektir, Bırakın şu mesleklere göre insan öteleştirmeyi.
    4 -1 ... bana biraz renk ver
  • kadından fuckbodylik teklifi almak

    27.
    Cinsiyet önemli tabi. Hemcinsinizden fakbadilik teklifi almak sıkıntılı olabilirdi.
    3 ... bana biraz renk ver
  • 37 numaradan büyük giyen kız erkektir

    2.
    Yeni bi şey daha öğrendim, acayip mutluyum. Bugün yine çok bilgi içeriyor sözlük. Bu bilgilerin ışığında Artık teyzelikten istifa ediyorum, Bundan sonra bana dayı dersiniz.
    17 ... bana biraz renk ver
  • fav ne demek

    61.
    Ayıp bi şeydir, yapmayın.

    Sözlükte kim kime yürümüş diye favori entrylerine bakan bi kitle var. Sen benim favladığım yazarı nası favlarsın diye ne kavgalar çıkıyo. Yapmayın böyle şeyler.
    3 -1 ... bana biraz renk ver
  • açık oylayan kıza mesaj atılmalı mı

    121.
    Önce bi kontrol edilmeli mesaj alımı açık mı diye. Nice delikanlılar uzun uzun mesajlar yazıp "mesajınız gönderilemedi" uyarısını alınca bu uğurda heba oldu.

    Bakınız, böyle çakallıklar aklınıza gelmiyorsa hiç uğraşmayın bence;

    (bkz: mesaj alımı kapalı olan kıza ulaşma yöntemleri)
    5 -2 ... bana biraz renk ver
  • yeni şeyler getiriyorum